Lista

Namn - Marie
Piercingar - 1 i septum och en i läppen
Tatueringar - Kattögon i nacken
Längd - ca. 171 cm.
Skostorlek - 39-40
Hårfärg - Brunett
Är du kär i någon - Yes :)
Önskar du att du bodde någon annanstans - Nej inte just nu
Tänker du på självmord - Nej
Tycker andra att du är attraktiv - Totte tycker det, det räcker :P
Dricker du - Ja, vatten :)
Använder du droger - Nej aldrig.
Röker/Snusar du - nej.
Vilket shampoo använder du - Frucits.
Vilken parfym använder du - Diamond
Vad är du rädd för - Mycket...
Gillar du att tvätta - Det beror på hur mkt.


Din första:

Operation: 3 gånger, 1 för att operera in min port, en för att ta bort tumören, 1 för att ta bort porten.
Första piercingen: När jag fyllde 19 :) i läppen
Första priset: Nåt tryckarpris haha
Första sporten du började med: Basket
Första husdjuret: Smurfen o Chleo, mina katter :)
Första semestern: Skåne, till mormor o morfar
Första konserten: Kan nog ha varit Tomas Ledin med pappa

Just nu:
Äter du: nä åt nyss pepparkakor :P
Dricker du: Julmust!
Ska du: Svara klart på det här och sen sova.
Lyssnar du på: När Totte skrattar
Väntar du på: Sova
Tittar du på: Datorn o tv
Vad har du på dig: Mysbyxor och tshirt.


Din framtid:

Barn: Ja 2 st :) 1 påväg!
Giftemål: Ja, självklart!
Karriär: Ja det får vi se, mammakarriär?


Har du någonsin:

Tappat bort glasögon/linser: Nej faktiskt inte
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Ja massa gånger haha
Röntgats: Ja massa gånger
Gråtit när någon dött: Eh, va tror du?!
Ljugit för någon: Ja tyvärr.

Varit i slagsmål: Nej, eller jo med brorsan
Blivit arresterad: Nej


Tror du på:

Gud: Nej.
Mirakel: Ja.
Aliens: Ja faktiskt
Magi: Ja
Himlen: Himlen finns, men hamnar man där när man dör, nej
Tomten: Nej, men det  måste jag väl snart haha.
Änglar: Nej


Senaste:

Film du hyrde: Jättelänge sen, kommer inte ihåg
Film du köpte: Kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: Nån på radio
Låten du hade på hjärnan: I kissed the girl, Malins fel!
Personen du ringde: Mamma
Program du tittade på: Andra Avenyn, Greys DH o ugley betty
Person som du tänkte på: Totte o skruttan i magen


Favorit:

Mat: Olika
Låt: Gillar mycket
Sak att göra: Umgås, fika 
Dryck: Just nu, mjölk o ramlösa, annars drinkar :)
Bil: Vet inte haha


Antal:

Gånger du varit kär: 2 gånger
Gånger ditt hjärta brustit: För en kille, 1 gång =/
Personer från grundskolan du har kontakt med:  Från grundskolan; Emma
Ärr du har på kroppen: Massa, från rivsår, brännmärken o operationer, inget jag gjort själv


Senaste:

Tidning du läste: Aftonbladet på nätet
Personen du fick mail av: reklam
Personen du fick brev av: Ica
Personen du fick sms av: Totte antagligen
Saken du köpte: Palmyramat haha


Övrigt:

Vad har du gjort idag: Vart på UL, sett bebis, ätit på Palmyra
Var det kul: Ja som fan!
Hur tidigt stiger du upp: Olika beroende på vad jag ska göra.

Gillar du att slåss: Nä men kittlas :)
Vad ska du göra ikväll: Ta det lugnt med Totte
Är du seriös: Mja.. ibland inte
Var har du ont: Lite i magen
Använder du hårspray: Yes.
Kan du stå på händer: Neee haha
Håkan Hellström eller The Ark: Håkan då!
Salt eller socker: Båda :) jum
Gillar du ketchup: Ja, men bara till det som jag tycker passar
Är du glad nu: Jag är överlycklig!
Var du glad igår: Jo lite nervös bara
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jo det gör jag
Stockholm är: Min stad
Mer värt än guld: De som är värda det
Spaghetti eller makaroner: Beroende på vad man äter
Ett land jag helst vill besöka: Många ställen
Påsar: Plast?
Ska bli skoj: Att få se bebis igen.
Ska inte bli skoj: Att jag bara fick en bild av snuttis
Sparar till: Bebis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0