Fredag

Märkt att jag inte skrivit på 2 dagar, haha.. Men det har inte hänt så mycket. Jag har varit trött, sovit dåligt på nätterna och sovit bort halva dagarna och sen stuckit till jobbet. Totte har vart hemme sen i 2 dagar o mår mycket bättre, han sitter och spelar Monopol med Robin, inte jag, för jag riktigt hatar det och är så dålig på att förlora, så jag skulle nog börja böla om jag skulle hmna i fängelset! Men igår var jag på sjukhuset, kändes lite ovant, har inte vart där sen juli. Ska dit igen 1 dec och kolla hjärtat. Men någon återkoll kommer jag inte ha =/ vilket känns konstigt, lite nervöst.
Men åter till ämnet, var där med Jennifer, det va ungdomsfika och det va väl sådärmysigt, inte som jag hoppats, men de hade chips! YUM! Jag o Jennifer käkade nog en hel påse tillsammans + godis! Haha.. Sugen på cola va ja men självklart hade de bara mer... hmmm Hade velat träffa nån kändis, men just ikväll, så va det ingen där!

Häromdagen va vi på Babyland, hjälp va mycket som finns, som man behöver, eller? Blev så förälskad i en vagn, som jag riktigt vill ha men tyvärr har vi inte råd :( Vilket känns.

Imorgon ska jag först åka o gratta min gudfar som fyllde 60 för några dagar sen. Har varken träffat han eller min gudmor på jättelänge! Men den här månaden kommer vi ses 2 gånger!
Sen efter det ska jag iväg o jobba, pappa skjussar mig så jag hinner vara där ett tag :)


TUDELOO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0