Förnyelse!

Jag har bestämt mig, det ska ske en ändring, jag ska börja motionera mera, tänka mer på mig själv. Inte äta så mycket onyttigt.

Igår när vi va på landet tog jag mig en jogging/promenadrunda, vilket va jätteskönt. Så nu ska jag se till att cykla varje dag, inte småäta hela tiden och äta normala tider, eller jag ska försöka. Äta frukt när jag blir sugen på något och inte äta godis. Nu är det slut. Mest av allt skulle jag vilja gå med nåt så man får lite feedback, men vafan, jag har inte råd, så jag får klara mig själv så länge.

Men nu är det dags iallafall för en förändring!

OVER AND OUT/M


Kommentarer
Stefan

Marie jag vet vem som kan ge dig lite feedback och det är Anne Hammare. Hon håller i xtravaganza. Jag skall fråga henne om du kan få feedback av henne. Jag kan garantera att hon ställer upp och hjälper dig med glädje. Blir det några kostnader så står jag för dom. Allt för min kära dotter.

2008-05-12 @ 00:31:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0