Utelåst.....?

Idag vakna jag rekordtidigt för att vara mig! Gick upp halv 10 och drog till centrum med Totte, för att aktivera mitt nya bankomatkort, handla lite vin/snaps på systemet och handla de sista sakerna till mig hallon/kola paj på Sabis. Sen gick vi hem och åt lunch och sen drog han till jobbet. Jag satte igång med städning igen(städade i lördags också) men nu så våtttorkade jag hela lägenheten. gick fort, + att jag städade fåglarna bur.
Sen när jag precis börjat äta ringde det på dörren och där stod en Regina(de som inte vet vem Regina är så är det Robin, hans artistnamn är Regina och mitt är Tiffany) utanför dörren, han hade blivit utelåst och hans mamma och pappa va på landet, så jag släppte in honom och vi satte oss och spela SIMS! haha.

Imorgon kommer familjen och Regina med Uno hit. Uno ska bo här ihelgen med mina fågelfän medans hans familjs är på landet.
På lördag åker vi till landet och ska fira påsk med Totte och Reginas föräldra, ska bli skoj!
På söndag åker jag hem till mamms och papps och ska träffa farmor o Rune, de har ju inte sett min tatuering än! WAY!
 

Låt aldrig den här känslan försvinna!

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0