Måndag

Ja, idag är det måndag, hela helgen bara flög förbi, kändes som jag inte hann något! Men jag gjorde typ det, eller jag vilade och mös massor och umgicks med Totte ^^.

Idag träffade jag Regina, vi käkade grekiskt och imorgon ska jag följa med honom till tandläkarn och vi ska käka suchi! Det ska bli jättegott! Tror det blir på Odenplan, för där får man äta hur mycket man vill bara typ för 90 kr! Skitbilligt! Annars brukar vi käka på Arigato men de är betydligt dyrare, 150 kr för buffé, visst att maten blir fixad när man beställer den då men jag tycker nästan båda ställena smakar lika bra!

Om 18 dagar åker jag, längtar som satan, äntligen komma bort och bara slappa! Ska sola jättemycket, måste det för om jag kommer hem blek kommer Berit reta mig, men om jag kommer hem för brun kommer hon reta mig med? Förstår inte, haha.

Men i veckan kommer jag jobba Tisdag, Onsdag och Torsdag. I helgen är jag ledig, skönt men ändås inte, Totte ska nämligen jobba :S
Men på fredag ska jag antagligen äta på Pizza hut med pappa och Stoffe, ska bli kul, har inte hunnit äta där, sen kanske leka med Regina? Får se om jag hittar det goda vinet jag drack för några helger sen, för det va jättegott, skulle nästan kunna leva på det, nä, men det va gott och jag brukar inte gilla rött så jättemycket, men det här va speciellt.

Juste glömde berätta jag fick en jacka av Berit härom dagen, Skitsnygg! Behövdes verkligen, för när jag skulle till jobbet hade jag min skinnjacka och det va iskallt så jag bara bytte =D

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0