gömd bakom massa måsten?

Pappa påminde mig i fredags att det va 2 år sen jag fick reda på min cancer, jag har inte tänkt något på det egentligen, antagligen har jag gömt det bakom massa jobb och annat att mitt huvud inte hunnit tänka på det för en gångs skull. Men det har vart skönt!
Om typ 1 månad ska jag tillbaka till sjukhuset och göra mina koller, jag är inte nervös än, jag är mest nervös inför resan haha! Men igår så köpte jag, eller mamma köpte badbyxor, bikiniöverdel och en väska till mig. Det gick på massor! Men jag fick lova att om hon behövde väskan någon gång skulle hon få låna den, haha
Idag fick jag äntligen mitt nya bankkort! YAY!
Sen åkte jag till jobbet, det va lugnt ikväll, mamma och några på hennes jobb hade nått möte så de käkade middag, så jag fick servera henne (: vilket va kul.

Imorgon är jag ledig, kanske ska hälsa på min gamla skola och käka lite? Vem vet vad som händer, Stoffe kanske kommer förbi och pluggar lite, vi får se.

Men den här veckan kommer bli lugn, Ska förbi arbetsförmedlingen, funderar på att börja plugga igen, men vi får se där med, antagligen ekonomi. Vill ju öppna eget om nåt år.


OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0