Fredag

Nu är det helg igen, skönt! Jag pappa stoffe och Regina va på Pizza hut idag och käka, det va gott men fullsatt!
Personalen va skitsega!
Sen gick jag och Regina hem till mig och drack lite och titta på National tresuera(stavning?)

Imorgon ska jag ta det lugnt, städa lite, kanske våldgästa Berit innan Melodifestivalen börjar med lite fika.
På söndag ska jag träffa Jennifer, en tjej från sjukhuset, som hade liknande cancer som mig fast hon hade i skelettet och jag i mjukdelarna, Hennes ben gick tyvär inte att rädda så hon sitter i rullstol.
Det ska bli roligt att träffa henne,

Jag har funderat massor den senaste tiden och jag är fortfarande riktigt förbannad!  Jag har fortfarande inte fårr svar på sms eller mail, om mina frågor. Hur kan man vara så feg?! Eller skiter hon bara i det?
Jag vet faktiskt inte om jag ens vill veta svaret.


Om 2 veckor åker vi, det ska bli jätteskönt att bara komma bort från allt, jag längtar!


OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0