Dagarna närmar sig...

Idag har jag faktiskt gjort några bra saker; jag slängde alla glasflaskor vi hade, och det va många! Sen åkte jag och Totte till Eurostore för att handla lite billigt till resa, men oj vad de har försämrats sig! HELT SJUKT DÅLIGA SAKER! Så vi handla typ lite fågelmat, och tandborste sen drog vi till ÖB och handla där i stället, vilket visade sig vara betydligt bättre...  Sen åkte vi faktiskt till Vega baren.. yumyum.. (: 
 
Efter det ville Totte till centrum för att handla lite småsaker och då gick vi in på cubus och träffa på hans mamma och pappa. Jag hittade en kjol, tights, kortare mysbyxor och en tröja som jag köpte... gick på 600 kr typ. men men det va det värt. Sen åkte vi hem och jag la mig i ett bubbelbad medans Totte drog till bandyn. Efter badet kollade jag på Andra Avenyn och sen började jag småpacka lite, Nu saknas bara det som ska tvättas på Torsdag och sminket som ska ner. Imorgon ska jag till stan och växla lite pengar, hälsa på hos tatueraren som ska ta kort på min tatuering. Det ska bli skoj! På torsdag har jag tvättstuga hela dagen! och så ska jag hinna klippa mig. Yay för mig!

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0