F*uc* you!

Jag blir så förbannad, hade tvättstugan igår, och det vi möter när vi kommer ner på våran tid som vi satt typ beställt för en vecka sen, är att på ena sidan är tvättmaskinerna igång! och på den andra är torktumlarn igång, vi det är ok att kom lite sent, om man haft annat för sig, men om man inte kommit när vi är klara?! Då blir jag riktigt sur och det rä inte första gången det händer heller, senast va för nån vecka sen, då undertiden vi tvätta så fick nån för sig att ta torktumlarn, så när vi skulle använda den va det 30 minuter kvar på den tiden, och det är typ samma människa all the time!
Men nu ska jag försöka glömma det, det är egentligen inget att bli sur över.

7 dagar kvar till Arvika och jag är pepp, lite för pepp för jag har redan kollat vilka band jag verkligen måste se och redan börjat packa det jag inte kommer använda på hela veckan, haha.. im so sad.

Igår har jag bara slappat, saknar att jobba! Behöver verkligen pengarna... hmm... men mams, paps och stoffs kom på besök o fika, vilket va trevlans, sen fixade jag det sista på mitt cv, sökte jobb, NÅN SOM VILL GE MIG JOBB, JAG ÄR SNÄLL OCH KAN BAKA KAKOR (:
nej men jag behöver verkligen ett till jobb känns det som, jag har 2 st 25% jobb typ.. och under sommarn... typ inget..

Idag va jag på Arbetsförmedlingen och imorrn åker vi på kryssning :D

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0