Yay!

idag blir det slappardag på balkongen, hela jag börjar bli slapp. Men.. det ska bli lite skönt att få sitta med en kopp kaffe och  bara ta det lugnt och tänka.

Jag har iaf gjort något nyttigt idag, gick fram och tillbaka till centrum, jag vet skrattretande med tanke på att centrum ligger 5 minuter härifrån högst :) haha, men det va tråkigt, ingen ville prata med mig, så jag ringde mamma, men hon fikade.. japp.. så går det. Men det blev iaf mjölk, creme fraish och paprika, haha inte mycket men det blir en middag och då är jag nöjd.

Men jag är fortfarande lika pratsugen som jag va innan, hm. vi får lösa det, eller jag får lösa det genom att prata med mig själv vilket jag är så himla bra på :D

I love you


OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0