Utkast: Lite frågor ...

Lite frågor som jagkan svara på en bakisdag (:

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa:
Nyckel hem, källarnyckel och nyckel hem till mams och paps
Vilken svordom använder du mest:
Fitta, eller fan.
Äger du en Ipod:
nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på:
den är inte aktiverad men 10:30, 23:30,  är insatta haha
Hur många resväskor äger du:
Två som man kan rullar
Använder du flip flops även när det är kallt ute:
nej
Var köper du dina matvaror ifrån:
närmaste affär, eller ica maxi
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden:
tar heller bilden
Vilken var den senaste filmen du såg:
sergent Kelly på 5an
Har någon av dina vänner barn:
Nej
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa:
En säng, färg till lägenheten och kläder
Har någon någonsin kallat dig lat:
Ja haha
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare:
nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu:
I datan ligger en cd som jag har som bakrundsmusik när jag spelar flöjt
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk:
MJÖLK, helst nyöppnad
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan:
Nej
När var senast någon stötte på dig:
Ett tag sen
Vad åt du till middag:
Inget än idag
Använder du huvtröjor:
Yes snor Tottes (:
Kan du vissla:
ja lite faktiskt
Har du någonsin deltagit i en demonstration:
Nja
Vem var den senaste som ringde dig:
Patrik från Arvika
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält:
Många
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig:
Varför skulle de inte?
Vilket riktnummersområde befinner du dig i:
08
Tittade du på tecknat när du var liten:
Ja, när jag hade tid haha
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum:
Handen Centrum, eller kanske Farsta? haha
Hur många syskon har du:
En lillebror
Är du blyg inför det motsatta könet:
Ja alldeles för mycket :D
Vilken film kan du alla replikerna till:
Ingen haha
Äger du några band-T-shirts:
Ja, några
När flög du senast:
För 3 månader sen typ?
Hur många stolar står runt ditt köksbord:
3 just nu, sen är det beroende på hur många som käkar
Läser du för skojs skull:
Ja varför skulle jag annars läsa?
Pratar du några andra språk:
Engelska och i-språket
Diskar du din egen disk:
Ja, eller Totte, beror på vem som är mest bakis
Har du gråtit offentligt:
Ja, tyvärr
Har du en stationär dator eller en laptop:
Båda,
Försöker du alltid lära dig nya saker:
Ja ibland
Vill du ha några tatueringar eller piercingar:
Ja mer, mer, mer!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten:
Dejt och dejt, tycker inte om att bli bjuden på allt men ibland är det mys :)
Kan du kasta macka:
Nej haha
Har du någonsin varit på Jamaica:
Nej
Vem har du med på BIOn:
Ingen på länge
Vem var din favoritlärare:
Många
Vad har du för väder:
Sol :D
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar:
Ja
Har du en blogg:
Ja, vad läser du för nåt?
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet:
Servering, hotell och kök.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner:
Tålmodig för jag kan vara ett pain in the ass ibland
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv:
om jag blir attraherad av nån måste den personen vara attraktiv för mig
När sov du senast på golvet:
På arvika på Patriks tältgolv...
Vilken är din favoritdrink:
Strawberry dauquri
Gillar du din boendesituation:
ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera:
För många
Äter du frukost dagligen:
Inte ofta.
Är dina dagar fullbokade och stressiga:
Nej inte så mycket som jag önskar
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna:
Nej, jag va ganska tyst
Vilken är din favoritfrukt:
Annanas
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper:
Va?! Nej jag älskar mat!
Hur gammal blir du din nästa födelsedag:
21
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik:
Nej inte direkt, jag kan inte ens stava ordentligt :P
Tror du på liv på andra planeter:
Ja varför inte?
Vem var den sista personen som gjorde dig arg:
Alla vet vem! eller vilka!
Tror du att gud är en man eller kvinna:
Inget av det... jag tror inte Gud är nån varelse, utan bara finns runt.. och det heter inte ens gud utan bara jorden.
Vad var det senaste du åt:
Dumle
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta:
Motsatta tror jag
Hur valde dina föräldrar ditt namn:
Vet inte haha..
Gillar du senap:
Groooose!
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt:
Gud hatar mig! haha!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm:
vill testa men jag är så jävla högrädd!
Sover du på sida, mage eller rygg:
Jag rullar runt som fan
Har du någonsin köpt något från ebay:
Nej men tradera
Tycker du om att krama folk:
Nej, speciellt inte okända människor, men det är mys när det är myskramar
Skulle du säga att du är trendig:
Nej skulle inte säga det
Äger du en digitalkamera:
Ja
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera:
Jag har aldrig blivit det haha
Vilken är din favoritkaraktär i star wars:
Aldrig sett
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det:
Ja, massa!
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta:
Många, jag är en känslig person
Tycker du att du är attraktiv:
ibland... men inte så ofta
Vad är du allergisk mot:
vet inte
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött:
Ibland :(
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat:
Christopher Mathias


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0