Trött, tröttare, tröttast

Idag blev jag av med all smutstvätt, vilket gick fort, tyckte jag, fortare än vad det brukar göra. Vilket var jätteskönt.
Intervjuven gick bra, men jag märkte att det va inte min grej så jag tacka nej till det. Hon tog mina betyg, mitt CV och skulle skicka vidare det en kollega som kommer tillbaka i Augusti, så vi får se hur det går. Jag vill verkligen jobba snart, får ringa Majola imorrn och se om de vill ge mig jobb, jag har ju inte jobbat så mycket där den senaste tiden vilket jag har saknat.

Jag saknar Arvika, massor just nu, att slippa tänka på allt.. för imorgon är det sjukhuset igen och det riktigt hatar jag. Att behöva först genomgå undersökningarna och sen vänta 1 vecka på svaren, och när jag är där så vet de inte varför jag har ont på vissa ställen eller varför saker och ting är som de är, så man går aldrig därifrån riktigt nöjd. Så på läkarbesöket om 1½ vecka ska jag be att få fortsätta på karolinska. De kanske vet mer. Men jag kommer alltid vara orolig, fast det gått 20 år, så kommer jag vara orolig varje dag i de 20 åren, vilket är sjukt, för man ska inte behöva gå och vara orolig.

Men idag har jag vart sjukt trött, bara legat och latat mig i soffan med duntäcke och mina kuddar som jag längtat ihjäl mig efter, och de va mysiga.


Well, I guess it would be nice, If I could touch your body ;)




OVER AND OUT/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0