städa, städa varje... torsdag?

Ja idag städar Totte och jag, haha det är inge kul kan jag lova, det är bara ett projekt med hela sovrummet med alla mina kläder! Men det är nästa klart, Jo jag vet typ att många tänker; "varför sitter hon vid datorn när hon inte ens är klar?"
Jo för jag är så lat att jag måste ta pauser, för mig tar det typ en hel dag att städa eftersom jag tar pauser efter minsta lilla grej ;D Men jag har hittat kläder som jag aldrig använder så de åker till Karin på mammas jobb eller rättare sagt hennes dotter.
Varför vi städar är för att Tottes kompis Nicke kommer förbi imorgon och käkar middag, vi ska väl bjuda på nån kyckling och något, jag har inte bestämt mig än, men dricka blir iaf vinet som jag fick av pappa från Italien, nån gång måste vi ju dricka det ;)



Men nu ska jag väl elda lite och springa iväg,

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0