Nostalgi

Idag när jag va och handla på Ica Maxi träffade jag på min gamla blockflöjtslärare, vilket va jättelänge sen jag såg henne sist. Kanske när jag slutade på ensamblen andra året i gymnasiet. Jag har den senaste tiden börjat längta tillbaka till att få spela och har börjat ta fram flöjterna och spelat på de. Jag var faktiskt bra på det, inte för att skryta, men jag var faktiskt bra och jag tyckte om det. För det va nog en av de få sakerna jag var bra på och hade kontroll över. Blockflöjten och jag var liksom bästa kompisar, vi hörde ihop.
Så vi började prata lite hon(flöjtläraren) och jag, och jag berätta att jag börjat fundera på att börja spela igen, vilket hon tyckte va jätteroligt, så jag skulle fundera mera och höra av mig senare nåndag. Jag är riktigt pepp på det!
Men jag känner att jag inte är lika bra som förrut och kommer det låta bra?

Totte och jag va som sagt på Maxi, gjorde av med 800 kronor på mat, vilket vi behövde för allt var typ tomt!

Jag saknar att jobba, vill verkligen att Majola ska ringa så jag kan komma igång, men de verkar inte ha så mycket den här veckan. SÅ jag vet verkligen inte vad jag ska göra, jobben jag har sökt verkar inte intresserade, så om nån läser min blogg och vill ge mig jobb eller har något föslag på jobb till mig, hör av dig, skriv en kommentar, det får jag ändå inte så många av (:
Men arbestförmedlingen ringde imorse och beställde en ny tid till Ungdomsinfomöte till den 31/7. Så vi får se vad de har för planer för mig, skulle ta med mig intyg om att jag inte kan jobba heltid som servitris. Tur att jag skaffade fram det, annars hade jag vart  tvungen att skaffa fram det, vilket skulle tagit tid!

Men om nån läser det här och vill ta en billig fika finns jag! JAG FINNS OCH ÄR SUGEN PÅ ATT FIKA, bara det är billigt och gott :) skriv, ring eller smsa, ni som har mina nummer hem eller mobil. Jag svarar typ alltid.  Jag låter despo för att jag är det!


I LOVE YOU

OVER AND OUT/M




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0