missar allt...

fattar inte vad som är fel på mig!? När jag verkligen vill nåt, vill jag verkligen ha det och jag beter mig som en bortskämd skitunge! Fast saken är helt omöjlig att fixa så måste det fixas enligt mig, när blev jag sån här, eller har jag alltid vart det?

Iron Maiden är imorgon, jag hade helt och hållet glömt det, men velat gå sen första dagen jag hörde att de skulle komma hit. När jag va och såg de första gången fick jag en känsla i kroppen som jag aldrig kommer glömma, speciellt nrä de spela Fear of the dark och hela globen ställde sig upp. Jag kunde inte ens låten men blev helt förälskad! Och jag vill bli det igen. Men som tur har jag en mamma som ska ha cred för allt hon gör för mig. Vilket min pappa också gör, så de ska ha cred båda två!

Men jag är trött på att sitta hemma!

OVER AND OUT/M


Kommentarer
Mamsen

Ja du är väldigt speciell och det är din bror med. Det är därför jag älskar Er båda så mycket.

Nu missar du inte allt.



Kram

2008-07-15 @ 14:25:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0