Maiden!

Iron Maiden va det bästa jag någonsin sett! Den bästa konserten jag någonsin vart med om! Tror aldrig nåt kommer slå den konserten! Den va helt underbar, helt fantastisk! Jag trivdes som fisken i vattnet! Jag fick en känsla i kroppen som jag inte kännt på så länge.. eller jo jag kände den på Arvika när vi va på spelningar, men den här var mer än det!
Det går inte att beskriva, men det lättaste är nog som ett ljusklot i hela kroppen, en energikick.
Jag kom hem vid 23:45 och kunde verkligen inte sova, först pga att jag va så uppsnurrad och dessutom nervös inför idag.

Allt gick bra idag, läkaren va jätteduktig, ville verkligen veta allt, inget "jag vet inte vad det kan vara" utan han kom med förslag, ville ta prover. Så jag fick gå ner till provatgningen och lämna blod, han trodde att min smärta i armarna kan vara antagligen borelia eller nån reumatisk(?) sjukdom..=/ hmm

Men nu ska jag vila... vi hörs

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0