Jobbigt,

Totte har varit sjuk ett tag, med antagligen vinterkräksjukan. Jag klarade mig, tror jag, blev lite seg och så, men spydde aldrig som tur är. För jag hatar nämligen att spy, visst alla gör det, men för mig är det blä bara...

Har börjat jobba mer nu, på Food for every mood, ett jäätte bra ställe, jag trivs där (:
Så i fredags var jag ledig så jag och Totte åkte ut till landen, åt god mat och träffade hans föräldrar, sen på lördagen åkte vi hem för jag skulle iväg och jobba, kom hem runt halv 2 på natten, egentligen skulle jag vart hemme tidigare men Robin va i stan redan så jag bjöd honom på MAX. Så vi tog sista tåget hem.
Idag va jag hemma lite tidigare, vid halv 10, det va jätteskönt!
Imorgon ska jag jobba på Globen på Svenska Idrottsgalan, så kolla på tv om ni ser mig (:!
Sen i veckan kommer det bli ganska mycket,
Måndag: Globen
Tisdag: Sjukhuset
Onsdag: Katthemmet
Torsdag: Formexmässan
Fredag-Söndag: Jobba, hehu, måste spara pengar till resan, som är snart :D om 75 dagar (:


OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0