wiiiih!

Mina efterlängtade kläder har kommit och jag kunde ha allt förrutom bikiniöverdelen och surfshortsen men men det fixar sig som vanligt (:

Idag har jag inget speciellt att skriva, förutom att jag är besviken på vissa människor som kallar sig mina vänner,

Jag är så trött på människor som beklagar sig på andra men sedan gör likanande saker, HALLÅ?! Sluta klaga! Låt de göra precis vad de vill, de har väl ett eget liv, och om de vill gnälla får de det!

Jag saknar den gamla tiden lite granna, inte hur alla va men själva sällskapet. Alla förändras ju men jag känner inte att jag förändras ett dugg, har jag det?!

Jag saknar någon att prata med, någon som förstår sig på mig, förstår hur jag känner mig, förstår mina tankar.


OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0