SUPER!

Klockan är halv 5 och jag är vaken, om 30 minuter ska jag bege mig i mörkret till tåget för att ta första pendeln mot Centralen för att jobba på Berns i 4 timmar, sen fika med emma och senare till katthemmet.
Sovit ca 3 timmar i natt tror jag, det va länge sen jag va så arg som jag va igår kväll, och dessutom håller jag nog på bli sjukt, har sjukt ont i magen, typ vid njuren?

Men imorgon blir det tatuering, jag har försökt tänka på den hela natten för att ha nåt bra att tänka på, men jag va bara så förbannad!

Snart börjar Greys Anatomy igen, YAY! längtar som satan!

Från och med igår ska jag ställa upp som en riktig vän mot de som behandlar mig på samma sätt, de andra tänker jag inte ens tilltala längre, riktigt synd med tanke på hur mycket roligt man haft det. Men det roliga har alltid ett tråkigt slut.

OVER AND OUT/M







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0