Totte och Jag =)

Vad heter ni? Marie o Totte
Hur träffades ni? Genom min bästa kompis/hans bror
Hur länge har ni varit tillsammans? 1 år o 8 månader
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Nej inte än, men hon beräknas komma 19 april =)
Har båda körkort? Totte har
Kommer du ihåg er första kyss? mja halvt som halvt =) Totte gör.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Totte =)
Vem är äldst? Totte
Vilka stjärntecken är ni? Skytt & Oxen
Vem fyller först på året? Totte
Vem är längst? Totte
Vem sjunger bäst? Jag självklart :P
Håller ni i handen på stan? Jepp oftast
Kände ni varann innan ni blev ihop? Njae, vi hade träffats nån gång nåt år innan
Vad har ni gemensamt? Ibland samma humor,oftast samma smak på saker, och vi är lika mysiga =) 
Blev du kär i första ögonkastet? Nja, inte allra första gången, men precis innan vi blev tillsammans, yepp
Har ni någon speciell låt? Ja, eller jag tycker den är speciell :)
Har ni några "fri kort"? What?!
Har ni stora framtidsplaner? Ja massa
Har ni gråtit i varandras armar? haha ja
Har ni varit utomlands tillammans? Ja :) Lanzarote
Vilket är ert bästa minne? Finns inte endast ett, finns massa ..
Vem lagar bäst mat?  Båda lagar bäst!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser och umgås
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja haha
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej inte speciellt
Blir du lätt svartsjuk? Ja massa
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms oftast, men så ringer vi varandra minst 1 gång per dag
Brukar nån av er prata i sömnen? Båda =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0