Torsdag

Det mysigaste jag vet är nätterna, då man kan ligga när Totte och snosa honom  i nacken. Eller när man ligger och känner små sprkar i magen. De kvällarna riktigt älskar jag. Ibland kan jag sitta på bussen till jobbet och bara längta tills jag får lägga mig i sängen och vara med om de sakerna.

Igår va jag på sjukhuset, mitt gamla hem kallar jag det, som många andra gör som legat där. Jag vet inte varför det blivit så, men det har bara blivit det. JULBORDET är det jag längtat mest efter och det va gott, när jag gick därifrån va magen full med mat.
Men det va trevligt att träffa Kicki o Jennifer. Kommer träffa de på Lördag igen i Farsta Centrum, sen ska jag hem till mamma och äta middag med henne o Stoffe, eftersom Totte ska ha herrkväll, då vill de va ensamma o käka, men jag kommer väl in senare :P

Va tycker ni om den nya designen?

TUDELOO



Kommentarer
Berit

Nya designen är jättefin! Nästa veckas får vi ta en fika jag tänke hör och häpna baka en kaka. Kram Berit

2008-12-04 @ 15:05:16
URL: http://www.kattkammaren.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0