Tisdag

Vilken turdag vi har haft idag! Totte fick sluta tidigare, så vi åkte till Ikea där vi skulle kolla lite, speciellt på spjälsäng, men vi köpte ingen, vi väntar lite till... men vi handla champagneglas 1 kr st! så det blev 12 till oss o 12 till Matte o Anette som de ska ha imorrn. Nya tallrikar, skålar o nya grogglas. Sen blev det en fotölj till mig, en jättefin som jag provade i heögen hos Viking. Den går att gunga lite, så den ska jag har i sovrummet. Först fanns den inte men sen när vi kom ner till ta-självlagret så fanns den och det va 50% rea! Så vi tog en med svart madrassgrej =)

Sen kom vi hem och märker att containern står där, så då blev vi av med allt skräp! Skönt det! Efter det gick vi till Centrum, va tvungen att köpa lite grejs till mig på systemet, vi hade 3 st framför oss i kän, sen hann vi bara ner till Claes Olsson som ligger granne med Systemet och upp, så hade det bildats kö + att de va tvugna att ha vakt! HEY Halelulja!

Men nu ska vi packa upp det som ska packas upp, o städa.


Tudeloo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0