Söndag

Det är söndag och jag har gjort det jag brukar göra varje söndag, eller nja... Jag och Totte va hemma hos hans faster och drack glögg(julmust) åt gröt och fikade. Trevligt, har typ bara träffat henne 1 gång tidigare. Sen kollade vi på bilder, tills jag blev jättetrött och ville hem till min soffa =)

Men det blev grekisk sallad till middag, och massa tv tittande på alla serier jag missat i veckan. Missade tyvärr Ugly Betty =( 

Men Elsa, som jag nu kommer kalla henne, för hon kommer faktiskt heta det, sparkar och lever livet i min mage. Jag riktigt myser när hon sparkar och rör runt sig, Totte med tror jag =)
Ja hon gav ju mig världens bästa födelsedagspresent; Totte fick känna sparkar, men sen dess har hon haft lugna dagar men ikväll kände han de igen =) Det är något som får igång henne!

Jag längtar efter lönen, efter pengar, jag vill shoppa loss till Skruttan!

Nej nu ska jag ge Totte en stor puss, och fortsätta kolla på mitt Gossip girl innan Andra Avenyn börjar




UPDATE: Jag har frågat Jennifer  om hon vill bli Elsas gudmor och hon sa ja :D
TUDELOO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0