Söndag #2

Min julkänsla har börjat sipra ut genom näsan och öronen! Jag längtar! Vi har ätit skinkmacka + julgröt o druckit julmust till det, jag har nog gått upp 180000 kilo, jag är så mätt! Har ätit 4 mackor ikväll, eller det började vid 4, sen åt jag sista mackan nu! Vi har storstädat, skurat golv, dammat, tillomed badrummet är renare än det vart på 1 år!(vad vi vet)

Imorgon, om jag inte får min lön, ska jag nog bara slappa, annars ska jag köpa de sista julklapparna! Sen ska vi till Mödravårdscentralen, ta blodprov, höra hjärtljud o sånt =) Ska bli mys det! Skruttan har vart lugn idag, men var igång hela gårdagen, vet inte om hon sträcker på sig för mitt i allt kan det typ trycka på revbenen =S Vilket är jobbigt, för då måste jag sätta mig rakt. Det är helt sjukt hur fort tiden har gått egentligen och hur lite tid som egentligen är kvar Går in i v 24 imorgon, läskigt men mysigt =)

Nej men snart blir det sängen, kanske


Tudeloo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0