Måndag

Mår mycket bättre nu! Vilket är bra, eftersom imorgon ska jag städa o sen kanske åka till Ikea! Eftersom jag fick presentkort där när jag fyllde år och nu har vi bestämt att det kanske är dags för att handla lite saker vi behöver, bla; En tavla, kanske en spjälsäng, har inte riktigt bestämt oss ännu, men vi får se. Jag vill ha det gjort!


Men jag fick iaf lite sömn inatt, vakna lite om vartannat men kunde somna om efter ett tag. Vid halv 11 gick jag till Berit o föste in stackars Jepser i transportbur, sen hem o vilade. Totte jobbar kväll så han åkte vid 12 o kommer vid 21:20 typ så det blir middag ensam idag, blir nog fiskpinnar! Har inte ätit det på jättelänge =)

Men men väntar på att mamma ska komma, hon ska komma upp o säga hej typ.


Tudeloo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0