Måndag

Du är på dag 148 av 280. (52,9%).
Du är i vecka 22.
Du har gått 21 fulla veckor och 0 fulla dagar (v21+0).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Sön 19 apr 2009
Du har 132 dagar kvar till förlossning.




Idag ska jag jobba, jag jobbar mån, ons, tors + lörd. Jobbigt men det ger pengar och det behöver jag jämt! Speciellt nu när jag fått riktiga cravrings efter barnkläder o kläder till mig o saker till lägenheten! Är jättesugen på Cola! Så det blir nog att handla en på vägen till jobbet och balja i mig på tåget ;) Längtar som satan till på Onsdag, börjar 0800, men dte gör inget, för jag får jullunch på jobbet, och det är något man längtar efter varje år! DEN ÄR SÅ GOD!

Men igår så frågade jag Jennifer om hon ville bli gudmor till Skruttan, och hon blev jätteglad! Jag väljer inte att ha gudmor till henne för att jag tror på gud, men jag har både gudmor o gudfar och de har aldrig pratat om gud med mig, men de har funnits som ett andra hem, och det är så jag vill ha det.
Jag valde Jennifer för jag vet hur mycket hon älskar barn, hon är en underbar människa som vet exakt hur man känner sig, man behöver bara säga MR så förstår hon vad man menar.
Jag vet att Skruttan kommer ha massa människor omkring sig, eller jag hoppas. Jag vill liksom att alla min vänner ska ha en stor plats i mitt liv, bara för att jag skaffat barn betyder det inte att de får mindre plats =)

Men nu ska jag börja fixa mig så jag slipper stressa.


Tudeloo


Kommentarer
Stolt Gudmor till Elsa!

Fina ord hörru, det värmer. <3 Ska bli så underbart kul!

2008-12-10 @ 15:07:25
URL: http://madeinkreta.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0