Fredag-update

Lite småändringar på bloggen, så känns det roligare att skriva.

Promenaden till sjukhuset va skön, fast det regnade. Tog bussen till centrum sen, för att handla.
Sen kom jag kom och åt lite lunch. Öppnade posten, räkningar + ett från folksam. Fick min årliga peng, eller va man ska kalla det. Känns bra, va helt oförberedd på det, så det hamna 300 kr på sparkontot. Måste ju börja spara och då är ju sparkontot bäst! För om man nu skulle behöva pengar har man de nära, men det är bara i nödsituation. Där ligger 500 kr, sen har Totte lite på sitt =)

Sen har jag och Berit fikat, hennes mockarutor va jättegoda! Efter det tittade vi lite på barnkläder, fastnade för bodys med döskallar på! JAG VILL HA!

Sen nåndag ska Berit o jag titta på barnvagn jag kanske ska få, en Emmaljunga. Har kollat lite på de nya vagnarna, den här är ju lite äldre, men jag vill ha den ändå! =) Drömde om den härom natten, Alla tyckte den va jätteful förutom jag. JAG ÄLSKADE DEN! =D

Nej men nu ska jag titta lite på tv

Tudelooo


Kommentarer
Emelie

Vad roligt :) grattis ! =)

2008-12-12 @ 23:28:40
URL: http://mliieidamarie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0