Fredag

Äntligen semester! Det är jätteskönt. Sov jättedåligt inatt som vanligt, drömde att jag jobbade, skulle diska massa glas, och de tog aldrig slut! Och varje gång jag vaknat och somnat om, fortsatte jag drömma precis där drömmen hade slutat! Vilken panik jag fick! Men skruttan har håll mig sällskap när jag vart vaken.

Men nu ska jag typ bara tillbringa all min tid i sängen, soffan typ + umgås med folk jag missat när jag jobbat. Ska bli så jädrans skönt. Har nästan jobbat heltid den här månaden, 123 timmar blev det. Och det är rekord tror jag =S Men skoj med massa pengar, som jag ska lägga undan på mitt sparkonto. De kommer behövas, speciellt i Januari, om jag inte får tider, men det kommer jag nog få.

Totte har precis åkt till jobbet, jag ska snart till grannen och fika. Trevligt, trevligt, sen hem och städa efter det. Iaf sovrummet som ser ut som en klädhög efter mig. =P Fåglarna ska få sig en dusch också + en liten flygtur, får se om de blir glada.
Sen ikväll blir jag själv till halv 11 minst, boooring, får se om jag klarar det =P Sen imorgon så ska jag till Farsta med mams o Stoffe, får använda mina födelsedagspengar till jullklappar, eller låna därifrå. Har handlat en grej till Totte, men han ska få mer, han har ju vart så snäll iår. Sen är jag klar med Tottes morfar.

Har kvar; Mamma, Pappa, Stoffe, Robin, Anett, Matte, Berit, Katterna + Tottes gammelfarmor, men hon är lätt, köp 2 trisslotter och hon är nöjd =D

Och på Söndag ska jag, mamma o Stoffe till Skansen på julmarknad, mysigt!


Tudeloo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0