20+1

Du är på dag 142 av 280. (50,7%).
Du är i vecka 21.
Du har gått 20 fulla veckor och 1 full dag (v20+1).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Sön 19 apr 2009
Du har 138 dagar kvar till förlossning.

Nu har halva tiden gått, jag förstår inte hur tiden kan gått så fort!? Ja det känns som igår jag fick reda på det, men ändå känns det som en evighet sen. Jag älskar att ligga på kvällen och känna hur hon sparkar. Det är så mysigt så igårkväll när jag skulle sova hade hon somnat men jag ville verkligen känna en spark så jag väckte henne =)

Men nu ska jag jobba =)

TUDELOO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0