Utkast: Hemma en ...

Hemma en snabbis för att få nytvättade kläder till landet och duscha. Landet är som sagt underbart, fast det regnar, det enda negativa jag kan komma på är att duscharna stängs 20-08 och varmvattnet tar slut väldigt fort, så jag och Totte vinner nästan på att åka hem och duscha med tanke på att det  är 7 km bara mellan. Och det tycker jag är jättekonstigt, man åker 7 minuter med bussen från Handen Terminalen till Lissma skola och ändå känns det som landet är så lååångt borta. Det är verkligen landet och jag längtar tillbaka!


Men i veckan blir det bara landet tills på fredag då jag börja jobba! Längtar, längtar, längtar. Det finns nog inte så mycket annat jag längtar till just nu, bara det! Min chef fyllde 50 för ett tag sen så han ska ha stor fest på förbundets om jag ska jobba på. Det kommer kanske bli röj! Vem vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0