Trött och mätt

Jag är jättetrött, jobbade i fredags, slutade 9, Totte kom och hämtade mig, så åkte jag med honom till hans jobb och väntade på att han slutade, sen åkte vi hem och skulle sova, men jag kunde inte riktigt slappna av och sov dåligt. Vaknade kl 3 först av att jag behövde pissa, jättejobbigt, med tanke på att jag gör det varje natt nu, vaknar kl 3(!) och behöver pissa! sen har jag halvt svårt att somna om. sen vaknar jag när Totte går upp, eller om han har sovmorgon kl 8 och är pigg! Fast jag sovit jättedåligt på natten.

I går jobbade jag igen, det va ett bröllop, det är ganska många nuförtiden, vilket är kul, men det är så himla många tal, och man sitter och verkligen väntar på att tiden ska gå fort, och det slutar alltid med att man småäter en och annan choklad, eller godis gästerna har med sig, men det ska bli stopp, nu blir det småäta frukt istället. Men tillbaka till festen igår, så höll de på till halv 2 och jag slutade halv 3, och jag hade tur, för min Snyggve kom och hämtade mig, han hade vart vaken för att kunna åka hämta mig :)
Så vi kom hem vid 3 o somna nästan på en gång! Men som sagt så vakna jag 8 pigg som en gris! Men somnade om vid 9 igen, men då blir man så himla trött senare när man vaknar och är seg hela dagen! Ja, vad ska man göra egentligen, gnälla hjälper ju inte heller! Haha.

I veckan kommer jag vara helt död! Jag kommer jobba på Café Europa på länsrätten 9-15, vilket kommer bli jättekul. för jag trivdes där första gången jag va där. sen på fredag ska jag jobba direkt efter på förbundet :)



OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0