Jobb, jobb, jobb!

Idag börjar jag äntligen, verkligen jobba! Jag har längtat hela natten. Så jag har vaknat minst 17 gånger av att jag först har drömt konstiga drömmer, bla att jag va Indiana Jones och sen att jag jobbade på sjukhus, så jag har egentligen räddat folk hela natten ;)

Just nu är jag hemma, behövde en dusch och hämta mina jobbarkläder. Det va skönt.

I veckan som kommer ska jag till Vårdcentralen och få min jäkla hälsointyg och sen ska jag jobba på münchen, vilket jag egentligen inte tycker om eftersom jag är så jävla rädd för en av hovmästrarna där, men jag måste komma igång och jobba och d är det lika bra och ta det man får.

OVER AND OUT/M


Kommentarer
Mamsen

Du ska inte behöva vara rädd för någon, du är så duktig så stå på dig bara.

Om du har Mitt i Haninge kan du kolla annonsen på det som jag pratade om på söderhallarna den 21-22/8 men man ska sända in papper först. det har varit med i tidningen 2 v

2008-08-09 @ 20:36:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0