Illamående :(

Idag har jag faktiskt mått någolunda bra, men igår så mådde jag pyton, trodde jag skulle spy hela tiden. Så jag låg i soffan, och Totte tog hand om mig, jag va ute en snabbis och åkte och storhandla på Maxi, men sen när jag kom hem höll jag på dö! Jag mådde verkligen pyton. Men Totte han fixade och trixade, frågade typ var 5:e minut om han kunde göra nåt för mig. Jag fick världens dåligaste samvete, för jag kände mig lat. Haha.

Idag så har jag vart i min gamla skola och käkat. Det va skoj, träffade min gamla serveringslärare, min gamla rektor samt min lärare jag hade i storhushåll. Pappa bjöd mig :) och det va gott, men tyvärr har jag ätit godare, jag tror inte jag kommer tycka annat är godare nu när jag jobbar på Food for every mood, för jag älskar verkligen deras mat, efterrätter och allt där!

Men men imorgon ska jag upp tidigt, äta frukost, så jag slipper illamåendet, städa, springa ner i tvättstugan och tvätta sofföverdragen, sen ska jag upp till Berit och fika :) det kommer bli roligt, vi kommer ha massa att prata om!


23 dagar kvar :)

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0