Hemma..

Lanzarote va underbart! Första flygresan och den gick jättebra, det enda problemet va att jag hade migrän i 2 dagar efter vi kommit dit, vilket va synd, för jag njöt inte lika mycket som jag skulle gjort om jag inte hade haft den. Men sen försvann den, vilket va jätteskönt. Vi har tillbringat dagarna vid baren, i matsalen, på strande, i poolen, på solstolarna och i staden(stad och stad, alla affärer innehöll mest liknande saker). Jag tror jag drack mest pîna colada, vilket va jättegott! Vi fick dricka hur mycket vi ville av öl, vin och den sprit de hade, vilket va en del.
Tredje kvällen blev Regina och jag aspackade, vi hade shotat 10:or tequila, vilket är det skabbigaste jag vet och jag kommer aldrig mer dricka det igen! Vi röjde loss på det lilla dansgolvet som fanns och folk trodde nog att vi gick på något, men men. Näst sista kvällen va vi där igen och då önskade vi låten Boten Anna med Basshunter och den fanns... så jag och robin röjde till den och sjöng hela låten, haha.. alla typ tittade, men det va kul!
När vi skulle åka hem blev planet lite mer än 2 timmar försent pga en uggla som krockat med flygplanets nos på en annan flygning, så de hade vart tvungna och byta ut nosen. Men under tiden vi väntade och vi dyr-dyr burgerking! och slappade, jag somna lite (:

Hela resan vart lyckad, vi träffa massa katter, många av de va helt underbara, man behövde bara titta på de så börja de att spinna. En av de blev jag helt förälskad i, han döpte jag till Ceasar, för han va så obemärkt av sig, brydde sig liksom inte om andra, men han va det ståtligaste jag någonsin sett, sen döpte jag en svart katt till Diablo, han låg alltid och lurade på duvorna, sen en annan fick heta Chips, för han vräkte i sig det när han fick smaka, sen fann det en som pep som bara den när hon jama, (tror det va en hona) hon fick heta Piip, den sista fick jag aldrig klappa, men det va en riktig skönhet! Hon fick hete Lady. Sen såg jag mer katter men de fick aldrig något namn.


Men jag lever iallafall!

OVER AND OUT/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0