Ny blogg!

Ja, behövde en ny blogg tyckte jag, så det blev det.

Den här veckan har varit död, har varit ledig hela veckan! Vill verkligen ut och jobba, jag blir slapp!

Idag har jag och Robin färgat Stoffes hår, det gick sisådär, han ville bli blond men blev rödhårig som jag, så nu syns det som vanligt att vi är syskon, alltid har vi lyckats få samma hårfärg, känns toppen! NOT!
Han har piecrat sig för ca 1 vecka sen, det blev bra, tror jag, som tur tog han inte va på andå samma sätt som jag, eller det på andra sidan läppen, jag har på höger och han på vänster och hans är med åt mittenhållet. Men men pratat om det.

Imorgon ska jag Totte, Robin, mamma och pappa iväg och se Rapsody in circus med Leffe. Det ska bli roligt, sen på Lördag ska vi till Nynäshamn för att äta middag med släkten, YAHO! hoppas ag får pengarna till resan av farmor, hehu, sen på kvällen får jag och Totte besök från Lomma och Skogås, gammla kompisar till Totte kommer och ska käka middag (:

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0